Recent Posts

 
Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

Monday, June 10, 2013

Casey Neistat – Tip, ki živi od Youtube filmčkov


 "Da bi človek živel zgolj od snemanja Youtube videov, se sliši naravnost neverjetno, a ravno to več okt uspeva 32-letnemu Newyorčanu Caseya Neistatu, ki trenutno ustvarja oglas za sam Mercedes."




foto: Facebook

Nekoč je živel v prikolici in bil na socialni pomoči

Zgodba Caseya Neistata je nedvomno vredna tvoje pozornosti. Casey, k je kot 15-letni deček pustil šolo in je nikoli ni končal, pri 17-ih dobil otroka in tri leta s punco in otrokom na socialni pomoči živel v prikolici, je danes režiser, producent in ustvarjalec Youtube filmčkov ter idejni vodja in izvajalec HBO serije The Neistat Brothers ki jo je HBO predvajal med leti 2001 in 2009. Kako je prišel tako daleč? Pojdimo lepo počasi.


foto: Facebook

Proslavila ju je kritika iPoda

Ko se je Casey pri 20-ih preselil v New York, je začel delati kot pomivalec posode in poštar na kolesu. Nato je leta 2001 s svojim bratom ustvaril serijo filmčkov o različnih skulpturah in instalacijah in tako se je rodil  produkcijski tandem The Neistat Brothers. 2 leti kasneje sta pritegnila mednarodno pozornost, ko sta posnela Youtube video “Umazana skrivnost iPoda”, ki je kritiziral Apple, češ da ne ponujajo nadomestne baterije za iPod, ki tako deluje zgolj 18 mesecev. Casey v videu pokaže, da je njegov iPod zaradi baterije po 18-ih mesecih prenehal delovati in da so stroški pošiljanja in dela, ki ga ima človek s tem, večji, kot bi bil nakup novega iPoda. Brata sta v  videu na Applove plakate za iPod pripisala “iPodova nenadomestljiva baterija drži le 18 mesecev.”


foto: Youtube

Video je nemudoma postal viralen in s tem pritegnil medijsko pozornost. O videu, ki ga je v zgolj šestih dneh videlo milijon ljudi, je poročalo kar 130 medijev z vsega sveta, med njimi tudi največje ameriške medijske hiše. Apple je le nekaj dni zatem ponudil brezplačno menjavo baterije, a so zanikali, da bi to storili zaradi videa.

Ponudba z HBO

Leto dni zatem sta brata Neistat dobila ponudbo s strani medijske hiše HBO, za katero sta ustvarjala 15-minutne oddaje, sestavljene iz videov, v katerih sta delala različne eksperimente. Kljub temu, da je serija dobila večinoma pozitivne kritike, se je Casey leta 2009 odločil za samostojno pot in od takrat posnel kar 63 Youtube videov, ki ima skupaj že 23 milijonov ogledov.


foto: Facebook

Casey med montiranjem enega izmed videov (foto: Facebook)


Share This!



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Us

Followers

Total Pageviews

About