Recent Posts

 
Icon Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest

Tuesday, June 11, 2013

Čustveno slovo Davida Beckhama






Legendarni David Beckham je v soboto odigral svojo zadnjo tekmo v profesionalni karieri. V 81. minuti, ko je odšel z igrišča, so ga premagale solze.



David Beckham se je poslovil v solzah (Getty Images) David Beckham še zadnjič v akciji v njegovi profesionalni karieri (Getty Images) David Beckham proslavlja z moštvenimi kolegi zmago nas Stade Brestois 29 (Getty Images) Paris Saint-Germain FC v Stade Brestois 29 - Ligue 1 Beckham je visoko dvignil trofejo Ligue 1 (Getty Images) Soigralci v ekipi PSG so Davida Beckhama metali v zrak (Getty Images) David Beckham maha množicam, medtem, ko so se mu na igrišču pridružili njegovi trije sinovi (Getty Images) Davidovo hčerko je med tekmo pazila Davidova Mama Sandra West (Getty Images) David Beckham s sinovi Brooklynom, Romeon in Cruzom (Getty Images) Beckham slovo Beckham slovo v solzah thumbnail Beckham slovo v solzah thumbnail
Svojo zadnjo tekmo v 22 let trajajoči karieri, v okviru katere je dosegel kar 5 zmag na državnih prvenstvih, je David Beckham zaključil v solzah. Paris Saint Germain je odigral zadnjo domačo tekmo sezone proti Brestu, pri čemer je slavil s 3:1 in osvojil francosko prvenstvo. Kapetanki trak so tokrat pri PSG-ju zaupali Davidu Beckhamu, ki je v 81. minuti s solzami zapustil igrišče. Čustva so ga začela premagovati že 20 minut pred tekmo, je povedal David, zaradi česar je med tekmo komaj lahko tekel. Dan pred svojo zadnjo tekmo je na facebooku zapisal, da je PSG-ju hvaležen za ponujeno priložnost za sodelovanje, a da je čas, da odide:
“Če bi mi kot majhnemu dečku rekli, da bom igral in zmagoval za Manchester United, da bom kapetan angleške reprezentance, da bom igral zanjo več kot stokrat, in če bi mi rekli, da bom igral za najboljše klube na svetu, bi vam rekli, da so to sanje. Srečo imam, da sem uresničil te sanje.”
Beckham je svojim oboževalcem povedal še, da je izmed vseh dosežkov najbolj ponosen na to, da je igral za reprezentanco.
“Vsakič, ko sem oblekel reprezentančni dres, sem zastopal ne le vse velike nogometaše, ki so v tem dresu igrali pred mani, ampak tudi vsakega navijača posebej, ki je strastno navijal za svojo državo. Počaščen sem, da zastopam Anglijo na in zunaj igrišča.”
Povedal je še, da vsega, kar je dosegel, ne bi dosegel brez svoje družine. Victoriji in otrokom se je zahvalil za vso podporo in inspiracijo, ravno tako se je za podporo zahvalil Simonu Fullerju in njegovi ekipi. Beckham ni pozabil niti na svoje moštvene kolege.
Rad bi se zahvalil vsem svojim soigralcem in menedžerjem, od katerih sem se z užitkom učil. Zahvalil bi se tudi oboževalcem, ki so me ves ta čas podpirali in mi dajali moč, da uspem.”
David Beckham je v Facebook zahvali zaključil, da ne bo moglo nogometa, igre, ki jo tako ljubi, nič nadomestiti, vendar pa čuti, da se začenjajo nove dogodivščine, katerih se iskreno veseli.
“Hvaleže sem, da sem dobil toliko priložnosti tekom moje kariere, zdaj je čas, da te priložnosti vrnem.”

Share This!



No comments:

Post a Comment

Popular Posts

About Us

Followers

Total Pageviews

About